Czym jest Google Ads?

Kiedyś nazwa tej platformy nazywała się Google AdWords, jednak nastąpiły pewne zmiany. Otóż, kampanie google ads http://sem-assistant.com/oferta/linki-sponsorowane/ polegają na tym, że ustala się w panelu Google Ads, na jakie słowa kluczowe jaką podstronę lub stroną internetową chcemy promować. Trzeba także podać wyświetlany tytuł oraz dokładny opis tytułu bądź usługi. Jest to bardzo ważne.



Komu zlecić stworzenie skutecznych i przede wszystkim zyskownych kampanii Google Ads?


Zadanie to, wbrew pozorom, nie należy do łatwych, gdyż w Google jest spora konkurencja i praktycznie wszystkie frazy są oblegane przez różne firmy, które rywalizują ze sobą wysokością stawki za jedno kliknięcie na konkretne słowa kluczowa. Musimy oczywiście zdawać sobie sprawę z tego, że słowa kluczowe muszą odnosić się do profilu działalności naszej firmy. Jest to wręcz kluczowe, gdyż wtedy ocena jakości ruchu z naszej strony będzie wysoka. Dobrym pomysłem jest wybrać doświadczoną oraz sprawdzoną agencję AdWords, która za nas zrobi porządnie dobrą kampanię.



Ile kosztuje reklama w Google Ads?


Zależy to przede wszystkim od branży oraz od konkurencyjności. Te dwa aspekty są kluczowe.