Gdzie umieścić logo na firmowym kalendarzu?

Jedni logo umieszczają na okładce kalendarza z przodu, inni z tyłu. Niektórzy twierdzą, że najlepiej wewnątrz. Gdzie w takim razie wygrawerować logo na firmowym kalendarzu?


Takie gadżety firmowe jak kalendarze z logo https://alselkalendarze.pl są wykonywane na wiele różnych sposobów. Tak więc i samo logo umieszczane jest w wielu miejscach. Najlepiej jednak umieścić je na okładce z przodu. Czy będzie to na dole, na górze czy na środku, zależy od tego, co jeszcze zostanie na niej nadrukowane. Logo nie powinno być zbyt duże, aby w sposób dosłowny nie wskazywało na to, że kalendarz ten jest reklamowy. Warto zdać się na rady producenta, który pomoże wybrać właściwe miejsce dla logo.


Firmowy kalendarz z logo to świetny gadżet, który można przeznaczyć na prezent i wykorzystać, jako reklamę. Ważne jest więc poprawne umiejscowienie logo. W ogóle cały projekt powinien być dobrze przemyślany. Najlepiej, by to firmowe oznaczenie znalazło się na przedniej okładce kalendarza. Będzie widoczne za każdym razem, gdy kalendarz trafi w ręce użytkownika.