Pozycjonowanie w google, a nowoczesność w reklamie

Pochwała nowoczesnego życia to coraz popularniejszy motyw reklamowy. Znając pragnienia przeciętnego Kowalskiego można skonstruować świat, który będzie stanowił ucieleśnienie marzeń konsumenta o lepszym życiu, przedstawić sugestywne obrazy, które rozbudzą w nim potrzebę posiadania.


Pozycjonowanie w google http://mateuszkozlowski.pl/, a tradycja w reklamie

Piękne wnętrza, nowoczesne sprzęty, bezstresowy, atrakcyjny i wygodny styl życia - dobry copywriter wie, co pokazać swojemu odbiorcy, by ten chętniej skorzystał z reklamowanej oferty, jeżeli wskazuje się na fachowe pozycjonowanie w google.


Tradycja występuje w reklamie w opozycji do nowoczesności. Jej celem jest wzbudzenie w odbiorcy pragnienia powrotu do lat dzieciństwa, poruszanie takich emocji i uczuć, jak nostalgia czy poczucie bezpieczeństwa oraz stabilizacji. Rodzinne spotkania przy wspólnym stole, międzypokoleniowe rozmowy, wspólne gotowanie - reklamowanie danego produktu za pomocą tych codziennych (a jednak w dzisiejszym świecie coraz rzadszych) motywów czyni go substytutem dobrych emocji, a zarazem obiektem pożądania stęsknionego za tradycją konsumenta.


Pozycjonowanie w google, a dziecko w reklamie

Udział dziecka w reklamie gwarantuje pozytywne emocje, skojarzenia, których wzbudzenie jest jedną z naczelnych cech reklamowania. Często zadaniem dziecka jest nie tylko odwołanie się do dziecięcej wyobraźni, lecz także poruszenie wyobraźni dorosłego. Dziecko stanowi również wyznacznik najwyższej jakości produktu - o dzieci z reguły dbamy bardziej niż o siebie.


To także świetny recenzent, który bez skrupułów mówi, ze coś jest dobre lub niedobre, dlatego jego opinia brzmi przekonująco. Wykorzystując cechy dziecięce, a także inne motywy zaczerpnięte z codzienności, copywriter może zbudować przekaz na prostych emocjach i dotrzeć do rozsądku oraz serca odbiorcy.